Premiär!

Hejsan!

Jag började äta LCHFkost i mitten av januari 2010, i första hand för att få bukt med mina värkande leder, men även för att gå ner några kilo i vikt. Då detta fungerar extremt bra för mig och jag blir som en uppgraderad version av mig själv, så har jag blivit övertygad om att detta är den lisstil som passar mig och som jag ska fortsätta med.

Jag äter nästan-vegetarisk LCHF-kost med inslag av fisk och vet att det kan vara riktigt bra med lite inspiration när fantasin tryter.

På den här bloggen kommer jag efter förfrågan lägga upp mina veckomenyer. Förmodligen lägger jag även upp receptet på rätten jag lagar, eller en länk till receptet. Är det någonting ni vill veta så är det bara att fråga mig!

Var så god att inspireras:)

Tjillivippen!
/// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0